johansdotter

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Smile for all them haters.

Av Alicia - 22 augusti 2012 15:24

Ey.

Sorry för att jag inte skrev nått igår, jag var upptagen hela dan och sen fick jag akut ont i magen.

Efter vi hade varit i kyrkan och haft upprop så åkte jag, Risa och Lisa till Ringen och gick på Donken.

Jag och Risa tog varsin Mcrap meny, men det tog jättelång tid så han som stod inkassan kom ut med maten till och och bjöd på McFlurry och allt! Det var najs ;) Sen köpte jag ett par svarta jeans och gick hem till Lisa. När jag kom hem så hade jag lovat att Skypa med henne så det gjorde jag, sen kollade jag på Robinson och Dallas. Sen fick jag jätteont i magen, men gick och la mig typ 10! Den enda dagen på länge jag har varit trött vid den tiden så jag tog tillfället i akt :D

Idag var det teambuilding i skolan.. Det var helt ok, vi skulle ta en massa bilder på saker i grupp. Efter maten så blev klasskamp(A mot B, jag går i B)i brännboll, och min klass vann! 50 - 83 typ :) Vi slutade kl. 1.


Nu är jag hemma och har gjort tvätten. Kollar på 'Not Another Teen Movie', den är jätterolig :) Typ som 'Vampires Suck', övertydig och sådär :)
Håller på och fixar med ett annat inlägg nu, vi hörs :)


Xx


 


PS. Idag loggade jag in på Twitter och såg att #ZaynComeBack trendade. Jag fick panik och började typ gråta för jag trodde att det bettyde att han hade slutat i One Direction eller nått. Sen såg jag att han "bara" hade tagit bort sitt account för att han hade fått för mycket hat. Jag är fortfarande helt förstörd typ men det är bättre än att han skulle sluta i One Direction  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 11 oktober 2012 12:25


Hej alla.   Lisa vill att jag ska skriva ett inlägg så here we go.   Vi sitter i datasalen och chillar. Ska mötas på engelskan här om 10 minuter så vi väntar här.  Hann inte skriva nått mer för nu börjar vi. ;)     ...

Av Alicia - 6 oktober 2012 19:29

Tjabba tjena hallå!! haha nej skoja ;) Nu ör jag hos Risa, jag och Joanna ska sova här. Vi gör pizza och lyssnar på One Direction. ...

Av Alicia - 4 oktober 2012 18:21

Hellu. Idag paddlade jag och klassen kajak. Det regnade och alla var onormalt blöta. Men det var helt ok med kul :) Fast alla höll på att bli påkörda av en stor... båt antar jag. Sen åkte kah hem till Lisa och vi tittade på film och skyndade sen ...

Av Alicia - 3 oktober 2012 19:34


heeeej alla    Är helt hyper för Grey´s Anatomy säsong 9(!!!!) börjar idag!!!! YAAAYAYAYAYAYAYAYYYYYY ;D Och Niall och Zayn kommer ha en twitcam idag ;) YAYAYAYYAYYYYAAAAYAYAYAY ;D Niall hade en med sin kompis igår oxå :)83 tusen pers satt och ...

Av Alicia - 24 september 2012 21:53

Godnatt då! Körde Core idag på gymmet med pappa och Cilla, kommer kännas imorn! ...

Presentation


HEY.
Alicia heter jag, snart 14 år. Jag bor i STHLM, el capital de Suecia. Jo men annars är jag väll en normal tjej, så normal som man kan vara när man är Directioner.
Twitter: @AliciaKaliff
Tumblr: Swedirecti0ner.tumblr.com

XxXx

Fanbaser:

*Directioner

*Little Mixer

*Brat

*Olly fan

*Ed fan

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards